Home

0 comment

Projectleider bouw sporthal &…

Voor gemeente Gooische Meren (Noord-Holland) zijn wij op zoek naar een 'projectleider bouw sporthal & bouw brandweerkazerne'. Het betreft een functie voor gemiddeld 20 uur per week voor de duur van 6 maanden met de optie tot verlenging van 2 keer 6 maanden.   De gemeente Werken bij Gooise Meren is samen wonen, werken, ondernemen en plezier maken in een groen gebied met een rijke geschiedenis. Gooise Meren is de jongste gemeente van het Gooi. Sinds 1 januari 2016 is de gemeente ontstaan uit een fusie van Bussum, Muiden, Muiderberg en Naarden. Het gebied barst van de historie en cultuur en staat bekend om zijn prachtige natuurgebieden en waterrijke omgeving aan het Naardermeer en IJmeer. De gemeente heeft ongeveer 57.000 inwoners en 380 medewerkers. Al deze mensen zijn verschillend. In interesses, overtuigingen, afkomst, leeftijd en passies. We vinden het belangrijk om dit terug te zien in onze organisatie; diversiteit zorgt voor rijkere inzichten en betere resultaten. Samen met inwoners, ondernemers en andere partijen werken we aan een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt. Samen zoeken we continu naar mogelijkheden om Gooise Meren te blijven verbeteren.   Functie Er zijn twee projecten waar je als projectleider op wordt ingezet. Daarnaast is het mogelijk dat je gedurende de looptijd van de opdracht wordt ingezet op andere projecten waar zijn / haar specifieke deskundigheid op dat moment nodig is. Beide projecten zijn als..

Read More
0 comment

Safety en Security Officer

Voor Waterschap Hollandse Delta zijn wij op zoek naar een Safety en Security Officer. Het betreft een functie voor 18 uur per week, voor een periode van een jaar met optie tot verlenging. Jouw werkzaamheden: Opstellen en implementeren Safety & Security beveiligingsbeleid De dagelijkse monitoring van de OBE-beveiligingsmaatregelen1 op de diverse locaties Ondersteunt en helpt bij de uitvoering van werkplekinspecties en audits op gebied van Safety & Security Continue verkennen van de markt om te kunnen adviseren over hoe Safety & Security portfolio optimaal kan worden ingezet Coördineren van (bewustwordings)campagnes voor het updaten en upgraden van het te ontwikkelen Safety & Security portfolio producten Beheren van Safety & Security gerelateerde certificeringen en vergunningen Contact externe beveiligingsorganisatie Coördineren incidenten, ongevalsonderzoeken en aangiften Aanspreekpunt voor teamleiders en afdelingshoofden inzake Safety & Security Contact externe beveiligingsorganisatie Monitoren en sturen op onderhoud (correctief en periodiek) van alarmsystemen, toegangscontrole systemen en camerasystemen. Beheren autorisatiematrix toegangsverlening objecten Beheren object- en infraclassificaties Beheren toegangsmiddelen (registratie/verstrekken/inname/bestellen) Lid CAT team Controleren van (detail)tekeningen en opgave van (mechanische en bouwkundige) beveiligingsvoorzieningen Coördinatie wijzigingsoverleg FTB Functie-eisen: HBO werk- en denkniveau, Opleiding Register Security Expert (RSE), Certified Protection Officer (CPO) en HVK (Hogere Veiligheidskundige) bij voorkeur vier jaar ervaring opgedaan in de gevraagde functie minimaal rijbewijs B VCA-Vol certificaat Machineveiligheid NEN3140 Onze opdrachtgever vindt het belangrijk dat je kennis en ervaring hebt opgedaan van: Beveiliging (breed) Organisatie van informatievoorziening Business processen (breed)..

Read More
0 comment

Monteur Beveiliging

Voor een van onze opdrachtgevers, een technisch dienstverlener op het gebied van beveiliging en interne logistiek, zijn wij op zoek naar een monteur beveiliging. Het betreft een fulltime functie (40 uur p/w). De werklocatie is in De Meern.   Functieomschrijving: De monteur installeert, voert onderhoud uit en lost storingen op aan beveiligingssystemen zoals o.a. CCTV, toegangscontrole en inbraakmeldsystemen. Als monteur beveiliging installeer je de desbetreffende beveiligingssystemen. Naast het installeren ben je ook verantwoordelijk voor eventuele storingen en het onderhoud van de systemen. Functie eisen: · zelfstandig kunnen werken; minimaal opleiding MTS-Elektrotechniek of gelijkwaardig; ervaring met toegangscontrole is een pré; je kunt een verklaring omtrent gedrag overleggen; in bezit van diploma MBV is een pré; in het bezit van rijbewijs B; goede contactuele eigenschappen; bereidheid tot het werken in avond- en weekend storingsdiensten en dus geen 9 tot 5 mentaliteit; goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; Pré: kennis van ICT en CCTV.   Wat biedt onze opdrachtgever? Een uitdagende werkomgeving in een ambitieus bedrijf. Een bus van de zaak. Ontwikkelingskansen en doorgroeimogelijkheden. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioen en een tegemoetkoming in de studiekosten. Een informele en gezellige bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt.   Voldoe jij aan bovenstaand profiel en ben je enthousiast geworden? Reageer dan snel!   [gravityform id="5" title="false" description="false" ajax="true"]

Read More
0 comment

Projectleider en Adviseur Asbest

Voor Omgevingsdienst regio Utrecht zijn wij op zoek naar een Projectleider en Adviseur Asbest. Het betreft een functie voor 16-32 uur per week, voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging. Er is mogelijkheid om, in overleg, je werk deels vanuit huis te doen. Wat ga je doen? Voor het realiseren van diverse projecten op het gebied van asbestdaken, zoeken ze naar een enthousiaste projectleider met kennis van het taakveld asbest. In de provincie Utrecht liggen nog vele m2 aan asbestdaken. Veel eigenaren willen deze daken vervangen en daarbij ook stappen zetten op gebied van duurzaamheid en de energietransitie. Denk daarbij aan het realiseren van een groen dak of het plaatsen van zonnepanelen op het nieuwe dak. Vanuit hun organisatie ondersteunen ze gemeenten, particulieren en bedrijven met deze initiatieven. Voor deze projecten hebben ze jouw hulp nodig. Er is ook ruimte voor het ontwikkelen van nieuwe initiatieven gericht op de sanering van asbest daken en je draagt bij aan het bijhouden van asbestdaken kaarten. Daarnaast ondersteun je hen ook met het afhandelen van sloopmeldingen. De verwachting is dat dit in het begin zeer beperkt zal zijn, maar in de loop van de opdracht gaat toenemen (afhankelijk van de vraag). Hiermee hangt ook samen dat ze verwachten dat in eerste instantie de inzet gemiddeld 24 uur per week zal bedragen, maar dit kan in 2023 oplopen naar 32 uur..

Read More
0 comment

Medior/senior Wijkhandhaver (BOA) Domein…

Voor gemeente Pijnacker-Nootdorp zijn wij op zoek naar een BOA voor 32-36 uur per week, voor de duur van 6 maanden met mogelijk verlenging. De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. Ze werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam. De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.   Werkzaamheden Je gaat deel uitmaken van een team van Handhavers (BOA domein 1). Als handhaver ben je de spin in het web , ken je wijken en de gemeente goed, ben je betrokken en zichtbaar aanwezig. Je surveilleert, veelal op de fiets, in de openbare ruimte. Als handhaver maak je onlosmakelijk deel uit van de samenwerking met andere partners in de gemeente waaronder de politie en het jongerenwerk.  Je werkt in dienstroosters, waarbij je ook in de avonduren en in het weekend dienst hebt. Je bent daarbij mentaal en fysiek fit en..

Read More
0 comment

Adviseur geluid (Specialist bedrijven-…

Voor Omgevingsdienst regio Utrecht zijn wij op zoek naar een Adviseur Geluid. Het betreft een functie voor 24-32 uur per week, voor een periode van 10 maanden met optie tot verlenging. Er is een mogelijkheid om, in overleg, je werk deels vanuit huis te doen. Wat ga je doen? Als adviseur Geluid hoef je je niet te vervelen. Samen met zes directe collega’s houd jij je bezig met de volle breedte van het vakgebied. Onze kernopdracht is het bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor wat betreft geluid (en lucht en licht) in beleid, vergunningverlening en (specialistisch) toezicht. Voor gemeenten voeren we diverse projecten uit. Kortom een zeer brede en uitdagende functie. Je adviseert over complexe ruimtelijke ordeningsprojecten “bedrijven- en industrielawaai”, je adviseert op het gebied van de Omgevingswet, onderdeel bedrijven/industrielawaai en het onderdeel (grote) evenementen. Alles wordt door jou getoetst en voorzien van een deskundig advies. Je voert je werkt uit via ons zaaksysteem en werkt mee aan de continue verbetering van onze processen en sjablonen. Om effectief te kunnen adviseren, houd je contact met onze interne collega’s, maar ook met de collega’s bij gemeenten. Met de komst van de Omgevingswet verwachten wij dat een aantal gemeenten hun beleid gaat actualiseren. Jij ondersteunt en adviseert in de uitvoering van deze projecten. Samen met je collega’s en onze gemeenten draag je bij aan de voorbereiding op de Omgevingswet. In dit dynamische..

Read More
0 comment

Adviseur Toezicht en Handhaving…

Voor gemeente Amstelveen zijn wij op zoek naar een 'Adviseur toezicht en handhaving omgevingsrecht' voor 20 uur per week. Het is een parttime functie voor een jaar met de optie tot verlenging. De afdeling Veiligheid en Handhaving (VH) bevordert de veiligheid en leefbaarheid in Amstelveen en Aalsmeer door professioneel toezicht te houden op en de naleving te handhaven van wet- en regelgeving en vergunningen. VH werkt volgens een integrale en uitvoeringsgerichte aanpak op het terrein van openbare orde en veiligheid, het omgevingsrecht en handhaving openbare ruimte.   Functie-inhoud: De adviseur Toezicht en Handhaving Omgevingsrecht heeft als taak het team te begeleiden bij de komende veranderingen die de Omgevingswet met zich meebrengt zoals het aanpassen van werkprocessen, implementatie van het VTH-zaaksysteem, het vereiste kennisniveau (kwaliteitscriteria) en het werken volgens de uitgangspunten van de Omgevingswet. Je bent (mede) belast met advisering van het bestuur en het begeleiden van complexere trajecten binnen de TH-keten en andere complexe trajecten welke verder gaan dan alleen TH. Het betreft hier met name complexere zaken met langere doorlooptijd en bestuurlijke risico's. Naast het bestuur adviseer je ook het VH-management en het team, over politiek gevoelige, beleidsmatige, bestuurlijke en bedrijfsvoering kwesties op tactisch niveau. Ook hier gaat het om vraagstukken met behoorlijke impact op de omgeving en met bestuurlijke risico's. Je signaleert knelpunten en komt met verbetervoorstellen. Je doorziet werkprocessen snel en kunt, naast het oppakken van gevoelige..

Read More
0 comment

KAM coördinator

Voor Waterschap Hollandse Delta zijn wij op zoek naar een KAM coördinator. Het betreft een functie voor 36 uur per week tot het einde van dit jaar, met optie tot verlenging. Je dag invulling is divers. De ene dag bevind je je op het hoofdkantoor waar je TRA's beoordeelt en aanwezig bent bij de start van een project. De andere dag ben je buiten bij werkzaamheden op een rioolgemaal of een poldergemaal en rij je op de weg terug langs bij een zuivering om een veiligheidsronde te lopen. De KAM coördinator is verantwoordelijk voor het veilig verlopen van projecten in de fase van voorbereiding tot en met oplevering binnen diverse projectteams. Maar ook voor het veilig werken van onze medewerkers bij hun dagelijkse werkzaamheden. Taken KAM coördinator: Ontwikkelen en beheren van het KAM-zorgsysteem en alle bijhorende documentatie Op orde brengen en houden van kwaliteits-, veiligheids- en milieuaspecten Ontwikkelen van programma's voor het beperken en beheersen van blootstelling aan biologische, chemische en fysische risico's Uitvoeren van risico-inventarisaties en interne audits Aansturen en coördineren van externe audits Bijhouden van ontwikkelingen in de arbo- en milieuwetgeving Acties bedenken voor mogelijke calamiteiten en vastleggen in KAM-zorgsysteem Organiseren van bedrijfshulpverlening Vastleggen en monitoren van activiteiten op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid Schakelen met en rapporteren aan directie Voorstellen van verbeteractiviteiten en aanscherpen van beleid Draagvlak creëren voor milieu-, veiligheids-, gezondheids- en kwaliteitsbeleid Onderhouden..

Read More
0 comment

Teamleider Veiligheid en Handhaving

Voor gemeente Pijnacker-Nootdorp zijn wij op zoek naar een  Teamleider Veiligheid en Handhaving. Het betreft een functie voor 24-32 uur per week, voor een periode van 3 maanden met optie tot verlenging. De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000.  De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Hun medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken. Het team Veiligheid en Handhaving is in ontwikkeling. Komende periode wordt er hard gewerkt aan het professionaliseren van het cluster handhaving (BOA’s). De eerste stappen om de basis op orde te krijgen zijn gezet. Daarbij faciliteer je de doorontwikkeling van de medewerkers. Binnen het cluster Veiligheid werken ze hard aan het op orde krijgen van een aantal onderwerpen. Ondermijning, aanpak van jeugdgroepen, zorg en veiligheid staan hoog op de agenda. Ook is er aandacht voor wijkgericht samenwerken. Daarnaast vind de beweging plaats van ‘taken naar thema’s. Hiermee maken ze de veelzijdigheid van het werk inzichtelijk maar ook de capaciteit en brengen ze structuur aan. Je geeft integraal leiding aan het team en bent hun dagelijks aanspreekpunt. Daarnaast ben je voor Veiligheid en Handhaving het eerste aanspreekpunt voor de burgemeester. Voor iedereen ben je sparringpartner op basis van je inhoudelijke deskundigheid. Daarnaast maak..

Read More
0 comment

1e monteur

Voor de Veiligheidsregio Utrecht (VRU) zijn wij op zoek naar een ervaren monteur voor 16-20 uur per week. De duur van de opdracht is  24 maanden met de optie tot verlenging met 2 x 12 maanden. Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Zij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen zij met hun centralisten op de 112-meldkamer, hun brandweermensen en hun collega’s van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio. Binnen de afdeling Materieel & Logistiek verzorgt het Team Voertuigen en Inventaris het jaarlijkse onderhoud van al het brandweermaterieel van de VRU. Daarnaast worden alle storingen, schades en reparaties aan materieel/materieel zoveel mogelijk in eigen beheer uitgevoerd. Hiervoor zijn werkplaatsen in Amersfoort en Zeist ingericht.   Werkzaamheden: In aanvulling op het team monteurs is deskundige aanvulling op het gebied van onderhoud, reparatie, maar ook scholing benodigd. Hiertoe zoeken we een ervaren monteur op het gebied van APK-gereed maken voertuigen, jaaronderhoud, diagnose stellen en het uitvoeren van meer complexe reparaties. Daarbij is kennisoverdracht binnen de teams van groot belang in de opbouwfase waarin beide werkplaatsen verkeren en is voor de opdracht om bedrijfsmatig te werken, de input van een eerste monteur uit het bedrijfsleven een pré. Vanzelfsprekend is kennis van brandweermaterieel een must.   Gunningscriteria: Minimaal een afgeronde opleiding op MBO niveau..

Read More
Categories
  • Geen categorieën
Categories
  • Geen categorieën
FROM THE BLOG
  • Geen categorieën
NEWS ON CALENDAR
oktober 2022
M D W D V Z Z
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
faq-social-media-events
From the Blog
  • Geen categorieën
News On Calendar
oktober 2022
M D W D V Z Z
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31